Ogłoszenie numer 125903.
Komendant Miejski Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
inspektor Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP w Toruniu
WYMIAR ETATU: 1
Wynagrodzenie zasadnicze 3600,00 zł brutto.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Toruń
ADRES URZĘDU:
Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Miejskiej Policji w Toruniu,
ul. Grudziądzka 17,
87-100 Toruń
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ - ZAKRES ZADAŃ:
Osoba na tym stanowisku:
- ewidencjonuje dokumenty wpływające i wychodzące w dziennikach korespondencyjnych, podawczych i innych rejestrach
- wydaje korespondencję zgodnie z dekretacją naczelnika, do realizacji wskazanym pracownikom
- obsługuje aplikację SWOP w zakresie rozliczania czasu pracy
- koordynuje pracę sprzątaczek
- na bieżąco archiwizuje dokumenty
- zaopatruje pracowników w niezbędne materiały
- prowadzi ewidencję pieczęci i stempli
- prowadzi dziennik przepisów resortowych
- sporządza plan urlopów pracowników wydziału
- zastępuje recepcjonistę
KOGO POSZUKUJEMY.
POTRZEBNE CI BĘDĄ - WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE - WYMAGANIA DODATKOWE:
- Wykształcenie średnie technik administracji
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy na podobnym stanowisku.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
CO OFERUJEMY:
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY:
Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z użyciem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa, brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane na parterze, budynek wielokondygnacyjny z windą.
Dodatkowe informacje.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Proszę składać jedynie kompletne aplikacje, zgodnie z treścią ogłoszenia.
Kwestionariusz osobowy dla kandydata jest dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu - należy uzupełnić go w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta - stanowisko, nr ogłoszenia, dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Aplikacje od osób, które nie spełniają wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej.
Kandydaci przystępujący do testu lub rozmowy kwalifikacyjnej powinni okazać dokument tożsamości, posiadać własny długopis.
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. W zależności od ilości ofert będzie to test kompetencyjny, a następnie rozmowa lub tylko etap obejmujący rozmowy kwalifikacyjne.
- O powyższym kandydaci będą powiadomieni telefonicznie. Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu/rozmowy będzie przekazana telefonicznie. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogólne dotyczące Policji, Służby Cywilnej i Kodeksu Pracy.
Pracę możesz rozpocząć od: 2 stycznia 2024 r.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ - DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata/kandydatki ubiegającego/ubiegającej się o zatrudnienie w Korpusie Służby Cywilnej na stanowisko w KMP w Toruniu, (kwestionariusz osobowy na stronie BIP KMP w Toruniu znajduje się tutaj ).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ - DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 4 września 2023 r.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125903" na adres: Komenda Miejska Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 754 21 99.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. 47 754 22 10.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-torun@bg.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Toruniu.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Wzory oświadczeń:
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko pracy w służbie cywilnej (Oświadczenie ).