Ogłoszenie numer 73677.
Komendant Miejski Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
referent do spraw: obsługi Kancelarii Tajnej Zespołu do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Toruniu
WYMIAR ETATU: 1
Wynagrodzenie zasadnicze, nie mniej niż 2883,00 zł brutto.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Toruń
ADRES URZĘDU:
Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Toruniu,
ul. Grudziądzka 17,
87-100 Toruń
ZAKRES ZADAŃ:
Osoba na tym stanowisku:
- rejestruje materiały i dokumenty niejawne znajdujące się w jednostce organizacyjnej,
- wprowadza dokumenty niejawne do aplikacji „Kancelaria Tajna” oraz egzekwuje zwrot dokumentu niejawnego od pracownika w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub stosunku pracy, przeniesienia albo delegowania do służby lub pracy poza Policją,
- prowadzi okresową kontrolę ewidencji i obiegu materiałów, dokumentów niejawnych,
- odnotowuje w urządzeniu ewidencyjnym zmiany lub zniesienia klauzuli tajności z dokumentu lub materiału niejawnego oraz weryfikuje właściwe oznaczenie materiałów i dokumentów niejawnych,
- powiela dokumenty niejawne na pisemne zlecenie kierowników komórek organizacyjnych,
- kompletuje materiały i dokumenty niejawne, sporządza spisy akt oraz protokoły brakowania kategorii „BC”.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji.
- Przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli "ściśle tajne".
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY:
Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z użyciem sprzętu biurowego oraz monitora komputerowego, jednozmianowa, bez specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych, budynek wielokondygnacyjny z windą.
Dodatkowe informacje.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W liście motywacyjnym należy określić, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia). Kwestionariusz osobowy kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku w ksc należy uzupełnić w sposób estetyczny i rzetelny, nie budzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz spełnienia wymogu dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymogi formalne, których dokumenty są kompletne, zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
Kandydaci przystępujący do testu lub rozmowy kwalifikacyjnej powinni mieć zakryte nos i usta, posiadać własny długopis, dokument tożsamości - do wglądu. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2.883 zł brutto plus wysługa od 5% do 20 % w zależności od stażu pracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata/kandydatki ubiegającego/ej się o zatrudnienie w KSC na stanowisko w KMP w Toruniu, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu tutaj
),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- Dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy..
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli "ścisłe tajne"..
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Wstępna selekcja ofert pod względem formalnym.
- Analiza merytoryczna aplikacji.
- Test kompetencyjny/rozmowa kwalifikacyjna.
- Test kompetencyjny obejmować będzie zagadnienia ogólne dotyczące Policji, służby cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 8 marca 2021 r.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73677" na adres: Komenda Miejska Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 754 21 99 lub 47 754 21 92
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
Informacja o kolejnym etapie umieszczona zostanie w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 73677, a osoby zakwalifikowane zostaną o tym fakcie powiadomione telefonicznie.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. 47 754 22 10.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-torun@bg.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Toruniu.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.