Ogłoszenie numer 73683.
Komendant Miejski Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KMP w Toruniu.
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
WYMIAR ETATU: 1
Wynagrodzenie zasadnicze, nie mniej niż 2841,00 zł brutto.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Toruń
ADRES URZĘDU:
Wydział Dochodzeniowo-Śledczy Komendy Miejskiej Policji w Toruniu,
ul. Grudziądzka 17,
87-100 Toruń
ZAKRES ZADAŃ:
Osoba na tym stanowisku:
- realizuje czynności związane z obsługą sekretariatu Wydziału w zakresie ewidencjonowania w dziennikach i rejestrach dokumentów wpływających i wychodzących,
- prowadzi dokumentację urlopową, ewidencjonuje urlopy wypoczynkowe i dodatkowe oraz zwolnienia lekarskie funkcjonariuszy i pracowników Wydziału oraz obsługuje w tym zakresie bazę SWOP,,
- prowadzi ewidencję skierowań na badania profilaktyczne funkcjonariuszy i pracowników Wydziału,
- archiwizuje dokumentację spraw załatwionych, sporządza spisy archiwalne oraz przekazuje archiwalia do składnicy akt KMP w Toruniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy biurowej
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY:
Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z użyciem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa, bez specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych, budynek wielokondygnacyjny z windą.
Dodatkowe informacje.
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W liście motywacyjnym należy określić, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia). Kwestionariusz osobowy kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku w ksc należy uzupełnić w sposób estetyczny i rzetelny, nie budzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz spełnienia wymogu dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w Korpusie Służby Cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane w równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci przystępujący do testu lub rozmowy kwalifikacyjnej powinni mieć zakryte nos i usta, posiadać własny długopis, dokument tożsamości - do wglądu. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2841,00. zł brutto plus ewentualna wysługa od 5% do 20 % w zależności od stażu pracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata/kandydatki ubiegającego/ej się o zatrudnienie w KSC na stanowisko w KMP w Toruniu, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu tutaj
),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy..
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Wstępna selekcja ofert pod względem formalnym.
- Analiza merytoryczna aplikacji.
- Test kompetencyjny/rozmowa kwalifikacyjna.
- Test kompetencyjny obejmować będzie zagadnienia ogólne dotyczące Policji, służby cywilnej oraz Kodeksu Pracy.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 18 lutego 2021 r.
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73683" na adres: Komenda Miejska Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 754 21 99 lub 47 754 21 92
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
Informacja o kolejnym etapie umieszczona zostanie w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 73683.
Informacja o terminie i miejscu przeprowadzenia testu lub rozmowy kwalifikacyjnej zostanie umieszczona w BIP KMP Toruń.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. 47 754 22 10.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-torun@bg.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Toruniu.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.