Ogłoszenie numer 67951.
Komendant Miejski Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
referent do spraw: wprowadzania danych do aplikacji SEWiK, PUE Mandaty oraz kart MRD 2 i MRD 5 w Wydziale Ruchu Drogowego KMP w Toruniu
zatrudnienie na zastępstwo
WYMIAR ETATU: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Toruń
ADRES URZĘDU:
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Toruniu,
ul. Dziewulskiego 1,
87-100 Toruń
WARUNKI PRACY:
Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z użyciem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa, bez specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych, budynek 3 kondygnacyjny bez windy.
ZAKRES ZADAŃ:
- Weryfikacja poprawności wypełnienia odcinka mandatu karnego oraz karty zdarzena drogowego i karty MRD 5/2.
- Wprowadzanie danych do aplikacji PUE Mandaty oraz SEWiK zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem terminowości.
- Sporządzanie spisów archiwalnych i bieżące archiwizowanie dokumentów celem ich przekazywania do składnicy akt.
- Udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji z Urzędem Skarbowym w Opolu w zakresie realizowanych zadań.
- Wykonywanie poleceń przełożonego w wyznaczonym zakresie pod nieobecność innych pracowników cywilnych WRD KMP w Toruniu.
- Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnch, o ochronie danych osobowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie zawodowe: kurs komputerowy, poświadczenie bezpieczeństwa - poufne, 3 - letnie doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych i Microsoft Office, znajomość przepisów ruchu drogowego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu tutaj
),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy..
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu komputerowego.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 21 września 2020 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. 47 754 22 10.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-torun@bg.policja.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Toruniu.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę składać jedynie kompletne aplikacje, zgodnie z treścią ogłoszenia. Kwestionariusz osobowy dla kandydata jest dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu - należy uzupełnić go w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Aplikacje od osób, które nie spełnią wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. W zależności od ilości ofert będzie to test kompetencyjny, a następnie rozmowa, lub tylko etap obejmujący rozmowy kwalifikacyjne. O powyższym kandydaci będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 67951 . Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu/rozmowy będzie przekazana telefonicznie lub e-mailowo. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogólne dotyczące Policji i Służby cywilnej, przepisów ruchu drogowego. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 600 złotych brutto, plus wysługa (od 5% do 20% w zależności od stażu pracy). Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 754 21 99 lub 47 754 21 92. Kandydaci przystępujący do testu lub rozmowy kwalifikacyjnej powinni mieć zakryte nos i usta, posiadać z własny długopis, dokument tożsamości oraz uprawnienia do kierowania pojazdami - do wglądu.