Ogłoszenie numer 1657.
Komendant Miejski Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej.
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prezydialnych Komisariatu Policji Toruń-Podgórz.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Toruń
Komisariat Policji Toruń-Podgórz ul. Poznańska 127/129 87-100 Toruń
ADRES URZĘDU:
Komenda Miejska Policji w Toruniu
ul. Grudziądzka 17
87-100 Toruń
WARUNKI PRACY:
nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa; brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ:
- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne
- Prowadzenie rejestrów dokumentów niejawnych
- Nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w komisariacie Policji
- Udostępnianie i wydawanie dokumentów niejawnych osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa
- Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie tych przepisów na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
- Archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w oddziale kancelarii
- Coroczne rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych w urządzeniach ewidencyjnych
- Prowadzenie składnicy akt ostatecznie załatwionych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obsłudze urządzeń biurowych i programów komputerowych
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu - tutaj ->KWESTIONARIUSZ)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 29 lipca 2016 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Grudziądzka 17
87-100 Toruń
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę składać jedynie kompletne aplikacje w Komendzie Miejskiej Policji w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 17, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia ), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Kwestionariusz osobowy należy uzupełnić w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia . Aplikacje od osób, które nie spełnią wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, którym będzie test kompetencyjny, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 1657. Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu będzie przekazana telefonicznie lub pocztą e-mail. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogóle dotyczące Policji i Służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie wynosi 2 200 złotych brutto tj. łącznie : zasadnicza pensja + wysługa ( od 5% do 20% w zależności od stażu pracy). Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 56 641-21-90 lub 56 641- 20-91.