Ogloszenie numer 138246
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora do spraw wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych w Zespole ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Toruń
Komenda Miejska Policji
ul. Grudziądzka 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie dokumentacji dotyczącej rejestracji zdarzeń, osób, przedmiotów i podmiotów pod kątem prawidłowości i kompletności oraz wprowadzanie danych w niej zawartych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji i innych baz danych, a także przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentacji w celu zapewnienia właściwej rejestracji zdarzeń, osób i przedmiotów w KSIP
- przygotowywanie typowań i analizy na podstawie zbiorów z KSIP oraz innych policyjnych baz danych dla uprawnionych policjantów w celu umożliwienia wykorzystania uprawnionym podmiotom danych ze zbiorów KSIP
- opracowywanie stałe i okresowe sprawozdań z zakresu statystyki przestępczości dla uprawnionych podmiotów w celu realizacji zadań poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych przez uprawnione do tego osoby
- realizacja właściwego obiegu dokumentacji rejestracyjnej z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych celem niedopuszczenia do uzyskania tej dokumentacji przez osoby nieuprawnione
- prowadzenie rejestracji i sprawozdań operacyjnych w celu właściwej realizacji zadań przez funkcjonariuszy pionu operacyjnego
- wprowadzanie meldunków informacyjnych do Systemu Meldunków Informacyjnych w celu umożliwienia wykorzystania uprawnionych podmiotom danych ze zbioru SMI
- drukowanie odpowiedzi oraz informacji koordynacyjnych celem udzielenia odpowiedzi na zapytania zainteresowanym podmiotom
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej lub przy obsłudze programów komputerowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie - wyższe
- certyfikat dostępu do informacji niejawnych
- 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy kancelaryjno-biurowej lub przy obsłudze programów informatycznych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys napisany odręcznie i list motywacyjny, aktualny numer telefonu
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie wszystkich świadectw pracy
Termin składania dokumentów:
do 24.11.2011 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Referat Kadr i Szkolenia i Prezydialny
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej" oraz koniecznie numer ogłoszenia
Inne informacje:
- oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane
- zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze
- nadesłanych ofert nie odsyłamy
- dodatkowe informacje pod numerem telefonu 56 641 2190 oraz 56 641 2199