Numer ogłoszenia 106817
Komenda Miejska Policji w Toruniu.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
referenta ds. obsługi sekretariatu w Komisariacie Policji Toruń-Śródmieście.
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- prowadzenie kancelarii,
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdział korespondencji,
- prowadzenie ksiąg i rejestrów spraw,
- bieżące archiwizowanie dokumentacji.
Wykształcenie:
średnie
Wymagania konieczne:
- kwalifikacje zawodowe - ogólne,
- staż pracy - 1 rok pracy w administracji,
- doświadczenie zawodowe - obsługa sekretariatu.
Wymagania pożądane:
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą "poufne",
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, współpracy, łatwość komunikowania się, dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie wszystkich świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów.
Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do:
14-03-2009
pod adresem:
Komenda Miejska Policji
ul. Grudziądzka 17
87-100 Toruń
Sekcja Kadr i Szkolenia i Prezydialna
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej" oraz numer ogłoszenia.
Inne informacje:
- oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej,
- nadesłanych ofert nie odsyłamy.