Ogłoszenie nr: 179060
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
referent do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego KMP w Toruniu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Toruniu
ul. Grudziądzka 17
87-100 Toruń
Miejsce wykonywania pracy:
- Toruń
- Wydział Ruchu Drogowego KMP w Toruniu
ul. Dziewulskiego 1
87-100 Toruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielne prowadzenie sekretariatu WRD KMP w Toruniu,
- obsługa interesantów w zakresie zadań realizowanych przez WRD,
- korespondencja z podmiotami zewnętrznymi, w zakresie obsługi odszkodowawczej przy zachowaniu przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy
- o ochronie danych osobowych,
- ewidencja sporządzonych zaświadczeń o zdarzeniach drogowych oraz kart zdarzeń drogowych Mrd -2,
- prowadzenie ewidencji przepisów resortowych,
- przygotowywanie materiałów do archiwizacji, sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum..
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, niezwiązana z wysiłkiem fizycznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu biurowego, jednozmianowa; budynek trzykondygnacyjny, brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: roczne doświadczenie zawodowe związane z obsługą urządzeń biurowych i programów komputerowych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera, word, poczta e-mail.
- znajomość przepisów ruchu drogowego w podstawowym zakresie,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonaną pracę, rzetelność, staranność, samodzielność, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole;
wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów o klauzuli poufne,
- trzy lata stażu pracy związanej z obsługą urządzeń biurowych i programów komputerowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kwestionariusz osobowy dla kandydata, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu tutaj)
Termin składania dokumentów:
29-03-2016
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Grudziądzka 17
87-100 Toruń
Inne informacje:
Proszę składać jedynie kompletne aplikacje w Komendzie Miejskiej Policji w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 17, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.W przypadku nadesłania oferty pocztą, liczy się data stempla pocztowego. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia ), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Kwestionariusz osobowy należy uzupełnić w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia . Aplikacje od osób, które nie spełnią wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, którym będzie test kompetencyjny, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 179060. Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu będzie przekazana telefonicznie lub pocztą e-mail. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogóle dotyczące Policji, Służby cywilnej oraz pytania dotyczące zadań realizowanych na stanowisku. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie wynosi 1 873,84 zł (zasadnicza pensja) + wysługa (od 5% do 20% w zależności od stażu pracy). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:56 641 2190 lub 56 641 2091.